تست فدای عشق شدن
نوشته شده توسط : علیرضا

این آزمون حاوی ۱۰ نشانه خطر است که به شما در شناسایی قربانیان عشق کمک می کند…
ازمون را می‌توانید بر اساس رابطه ای که هم اکنون دارید و یا روابط گذشته ی خود و یا روابط تان با مردها به طور عموم پاسخ دهید . اما همه این سئوال های را با صداقت پاسخ دهید گر چه ممکن است از اینکه پیش خودتان اعتراف می‌کنید ، برایتان خوش آیند نباشد اما روبرو شدن با حقیقت اولین قدم در جهت تغییراست .

به این سوالات با توجه به امتیازات زیر پاسخ دهید و در آخر امتیازات را با هم جمع کنید:

بار ها و بارها ۰ امتیاز  – اغلب ۴ امتیاز  -  گاه به گاه ۸ امتیاز  – بندرت ۱۰ امتیاز

۱٫ احساس می‌کنید می‌بایست دور و بر نامزد یا همسرتان پاورچین پاورچین راه بروید ، تا مبادا او را ناراحت کنید

۲٫ احساس می‌کنید نامزد یا همسرتان با شما با احترام رفتار نمی کند .

۳٫ در محل کار و یا هنگامی که با دوستان خود هستید با اعتماد بنفس و از موضع قدرت بیشتری برخورد می‌کنید .

۴٫ از این که پس خوراند منفی به نامزد یا همسرتان بدهید ،احساس امنیت و راحتی نمی کنید .

۵٫ از این که نیاز ها و خواسته هایتان را از نامزد یا همسرتان مطالبه کنید مردد هستید و بعضی اوقات نگرانید که مبادا بیش از حد محتاج جلوه کنید .

۶٫ احساس می‌کنید رفتار نامزد یا همسرتان به مراتب بدتر از رفتار شما با اوست .

۷٫ هنگامی که نامزد یا همسرتان رفتار مهربانه ای با شما ندارد ، به امید جلب محبتش تلاش می‌کنید تا هر چه بیشتر با او مهربان باشید .

۸٫ احساس می‌کنید برای اینکه به نامزد یا همسرتان نشان دهید که از عشق ، محبت ،ازادی و برابری سهمی دارید ، می‌بایست برای این کار خیلی تلاش نمایید تا اورا متقاعد کنید .

۹٫ غالبا مجبورید در مورد رفتار همسرتان و یا اوضاع و شرایط زندگی خود ، برای دیگران عذر و بهانه بیاورید و از او دفاع کنید .

۱۰٫ به خاطر دست کم گرفتن و زیر پا گذاشتن عزت نفس خود در مقابل یک مرد ، غالبا از دست خود عصبانی می‌شوید ، گر چه به خودتان قول داده بودید هرگز دوباره چنین رفتاری نکنید ، اما هم چنان اجازه می‌دهید با عشق و محبت کمتر از ان چه که به راستی استحقاقش را دارید با شما رفتار شود

و حالا جواب تست

۱۰۰-۸۰ : به شما تبریک می‌گویم . شما در رابطه ی خود از موضعی برابر با همسرتان برخوردار هستید و هرگز ان چه و ان که هستید را به خاطر عشق بیشتر فدا نکنید . به منظور جلوگیری از بروز مشکلات اتی در مواردی که امتیاز کمتری گرفته اید کار کنید .

۷۹-۶۰ : شما یک قربانی عشق هستید اما نه با مشکل جدی و حاد ، اما در بسیاری از موارد در روابط خود از موضع ضعف برخورد می‌کنید . توجه نمایید که ترس از دست دادن و تایید، شما را از درخواست ان چه که استحقاقش را دارید ، باز می‌دارد . سعی کنید در راستای عشق ورزیدن با خودتان کار کنید و خود را کمتر زیر پا بگذارید .

۵۹-۴۰: اخطار: چه بخواهید و چه نخواهید اعتراف کنید در روابط خود با مردها یک قربانی عشق هستید زیرا اجازه می‌دهید با شما بد رفتاری کنند . به منظور احقاق حق خود در مقابل همسرتان نمی‌ایستید . چنان در فدا کردن برای عشق بیشتر متخصص شده اید که دیگر از یاد برده اید راحت بودن کنار یک مرد به چه معناست و چگونه احساسی می‌باشد .

۳۹-۰ :اورژانس: شما یک قربانی عشق حرفه ای هستید . احتمالا نسبت به خود از احترام شخصی بسیار ناچیزی برخوردار هستید و یا اصلا ندارید . با توجه به رفتارهای بسیار بدی که توسط مردان زندگیتان با شما می‌شود ، می‌توان گفت که اعتماد به نفس شما نیز بسیار پایین است. مادامی که خودتان را دوست ندارید ، انتظار نداشته باشید به شما عشق بورزد وقت آن رسیده که بر خیزید و مانند یک زن قوی باشید نه مانند یک پا دری . می‌بایست همین الان اقدامی صورت دهید .




:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 107
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : جمعه 16 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/28/6 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/commenting/avatars/kelas-746763.jpg
مینا در تاریخ : 1392/8/24/5 - - گفته است :
خیلی عالییه

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1392/8/24/5 - - گفته است :
خوبه

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1390/4/22/3 - - گفته است :
خیلی باحال بود بدو بدو بدو بدو بدو بدو آپــــــــــــم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: